Blog in novice

A2U-jev klik tedna: Gravel kolo Wilier Adlar

Ste pripravljeni na velike pustolovščine? 

Z izkušnjami in perspektivo gravel modelov, kot so Rave SLR ali vsestranski Jena, Jaroon in Jareen, se italijanski proizvajalec koles Wilier ponaša tudi z njihovim najnovejšim gravel modelom Adlar.

Pri Wilierju kolo opisujejo kot „nekaj drugačnega“ in pravijo, da so jih pri geometriji navdihnila gorska kolesa, kar je opaziti že na prvi pogled. Njihova vizija iz segmenta gravel koles daje prednost udobju, zanesljivosti in vodljivosti pred hitrostjo. Vsestransko gravel kolo z okvirjem iz karbona je kot nalašč za velika potovanja in bikepacking pustolovščine po makadamu.

V kolikor na kolo Wilier Adlar namestite sprednji in zadnji prtljažnik, težo torb nosita na prečne osi, ki potekajo skozi okvir in vilice, zaradi česar ima kolo manjšo strukturno obremenitev in večjo okretnost. Trden okvir je zasnovan tako, da se dobro spopade s težko prtljago in omogoča največjo dodatno obremenitev 35 kg (brez zmanjšanja togosti in udobja).

Zaradi velike nosilnosti ter nastavkov za torbe in prtljažnike je Wilier Adlar pravo potovalno kolo, ki omogoča veliko prostora za shranjevanje, kar dobro služi za samostojne pustolovščine na dolge razdalje.

V skladu z Wilierjevo filozofijo oblikovanja je Adlarjev okvir tanek in ima klasično obliko čelne cevi - videti je celo rahlo aerodinamičen. Okvir je bil po potrebi ojačan, Adlarjevi koti so sproščeni tako, da se izboljša njegova stabilnost na grobih tleh. Kolo odlikuje zmogljiva geometrija, kar omogoča, da je Adlar odlična izbira za zahtevno vožnjo in kolesarjenje na makadamu.

Z geometrijskega vidika je Adlar povečal "reach" in zmanjšal kot glave okvirja na 70 stopinj, za kar je Wilier dobil navdih iz gorskokolesarskega sveta. Kolesni lok omogoča namestitev 52-milimetrskih pnevmatik ali pnevmatik do velikosti 29x2.0, kar je optimalno za kolesarjenje po bolj grobih terenih. S svojimi debelimi pnevmatikami in širokim krmilom Adlar omogoča boljši nadzora, tudi ko je polno naložen. Zaradi pogona z enim verižnikom je spodnja cev skrbno oblikovana tako, da je postala nekakšen integriran blatnik.

Kolo, zasnovano za bikepacking, je samozavestno na vseh terenih in zagotavlja brezhibno stabilnost tudi na bolj tehničnih terenih. Kolo z lahkoto in natančnostjo premaguje ovinke tudi na bolj razgibanem terenu in zavitih spustih, prav tako se odlično odziva na strmih vzponih. Vse to ob razmeroma nizki teži in togem okvirju, ki tehta le 1190 gramov.

OKVIR Wilier Adlar, karbon, monocoque
VILICA Wilier Adlar, karbon, monocoque
KRMILO Ritchey Comp Corralitos
TOPORIŠČE Wilier Stemma S
ROČICE Shimano GRX ST-RX600-R / BL-RX600-L - 1x11 prestav
SPREDNJI MENJALNIK    /
GONILKA Shimano GRX FC-RX600-1, 40 zob
ZADNJI MENJALNIK Shimano GRX RD-RX812, 11 reden
VERIŽNIK Shimano CS-M8000-11, 11 - 42 zob, 11 reden
ZAVORE Shimano GRX BR-RX400, disk
ROTOR SPREDAJ Shimano SM-RT70, 160 mm
ROTOR ZADAJ Shimano SM-RT70, 160 mm
OBROČI Miche Contact, 700C


Kar zadeva barve, je gravel kolo Wilier Adlar s svojim subtilnim sivim okvirjem in rumeno ali vijolično vilico precej diskreten, kar mu daje brezčasen videz. Enako velja za fluo rumeno različico.

***